La bella Sicilija – 2. i 3. dan –

Objavljeno u Fitness & zdravlje, autorica: - 13.04.2010.

Drugog dana mog posjeta Siciliji  posjetiti smo Vulkan Etnu i grad Taorminu, a treći dan grad Agrigento. Jutro drugog dana je obilježeno mojim kašnjenjem na doručak, a time i na bus. Normalno da me ostatak društva mrko gledao dok su nervozno cupkali pred minibusom čekajući da ja u miru dovršim doručak. Po Murphyjevom zakonu stvari su mogle samo na gore krenuti, ali moja želja za avanturom i dobrim provodom bila je jača.

Etna

Što smo bili bliže Etni nervoza je bila intenzivnija, jer sam ja kao pravi turist htjela biti dobro informirana te sam saznala da je Etna aktivni vulkan i da je zadnja veća erupcija bila 2004. godine. No ako zanemarimo strah, posjet vulkanu je poseban doživljaj. U podnožju Etne tlo je crne boje, središnji dio je crvenkast, a vrh je prekriven snijegom i ledom. Srednji dio se zove „Sapienza car park“ i to je najviša točka na koju smijete s autobusom ili automobilom, a primijetila sam i heliodrom. Na srednjem dijelu puše lagan vjetar, ali je tlo toplo i (iako nisam bila) osjećala sam se kao da hodam po površini Marsa

Mars

Nakon kratkog zadržavanja na „Sapienza car park-u“, odlučili smo žičarom do vrha Etne. Iz žičare se pruža prekrasan pogled, ali put do vrha nije ugodan jer su kabine male i neudobne, a vjetar jako puše i ljulja kabinu.

Kad sam rekla da sam se na srednjem dijelu osjećala kao na Marsu, na vrhu sam se osjećala kao na Sjevernom polu. Vjetar me skoro odnio, a snijeg do koljena. Na žalost, do kratera nismo išli, ali ako nekoga zanima, ogromne ralice/džipovi voze do kratera, tako da je moguće i to iskusiti. Također je moguće planinarenje i skijanje.

Na slici smo  prijatelj i ja na vrhu Etne

Vrh Etne

Nakon kupovine suvenira krenuli smo prema gradiću na vrh brda, Taormini gdje smo posjetili samo teatro greco, a vama bih preporučila da se malo duže zadržite u tom gradiću jer je pravi turistički grad sa uličnim prodavačima koji prodaju kopije poznatih marki po smiješnim cijenama, tako da možete kupiti poprilično vjernu kopiju Burberry šala za 5 eura i sl., a ukoliko imate sreće, možda i sjednete u kafić u kojem će  konobar otpjevati pjesmu samo za vas.

Konobar

Sunčana ulica

Taormina - ulica

Pogled na more

Taormina - more

Trećeg dana na Siciliji  posjetili smo grad Agrigento,

Agrigento

gdje smo posjetili Valle dei Templi ( Dolinu hramova) koji se od 1997. god. nalaze na UNESCO-vom popisu svjetske baštine.  U cijeloj dolini najviše me se dojmio Herkulesov hram od kojeg su ostale samo ruševine, ali je ujedno i jedini kroz koji smo mogli hodati. S obzirom da nismo imali vodiča, na ulazu smo iznajmili uređaj koji nalikuje satelitskom telefonu na kojemu su snimljeni podaci i zanimljivosti o znamenitostima. Svaka znamenitost ima svoj broj i nakon što ste na tom uređaju odabrali jezik pritisnete broj znamenitosti i slušate o tom hramu. Zanimljiva stvar ako se mene pita.

Na slici sam ja ispred stupa u Herkulesovom hramu.

Herkulesov hram

Nakon obilaska sjeli smo u naš minibus i vratili se na Cataniju na večeru.

Večerali smo u simpatičnom restoranu Yoghi&BooBoo. Odlučila sam se za pizzu s rikolom u bojama Italije i nisam pogriješila.

Recept za pizzu sa rikolom:

1. Nauljite i pobrašnite lim u kojem će te peći pizzu.
  2. U limu razvucite tijesto za pizzu u željeni oblik (ovisno o obliku posude u kojoj će se pizza peći), a rub ostavite malo deblji.
  3. Na tijesto stavite pire od pelata i malo origana, dovoljno da prekrije sredinu tijesta do ruba.
  4. Stavite naribani sir  u tankom sloju i 8 listića pršuta (da na svakom trokutiću, tj. 1/8 pizze, bude jedan komad pršuta).
  5. Stavite u prethodnu ugrijanu pećnicu na 200° i pecite 20 – 25 minuta.
  6. Kada se sir otopi i tijesto dobije lijepu preplanulu boju ;-) izvadite iz pećnice.
  7. Na vruću pizzu stavite opranu i osušenu rikolu u dovoljnoj količini da prekrije cijelu pizzu, lijepo rasporedite polovice cherry rajčica, nekoliko komada preostalog pršuta koji nismo stavili na pizzu prije pečenja i listiće parmezana.

Potrebni sastojci:

Ulje za namazati tepsiju i brašno za posipanje

Tijesto za jednu pizzu (kupujem u pekari)

Pire od pelata (kupim u konzervi cijele pelate i u Multipraktiku ih sameljem sa malo soli)

Prstohvat origana

15 dag ribanog sira Gaude

5 dag parmezana naribanog na listiće

5 cherry rajčica

12 – 15 listića pršuta

10 dag rikole (ne trebate iskoristiti sve, nego po želji i potrebi)

Dobar tek!

Nakon večere smo se umorni od puta vratili u hotel na Cataniju. Sljedeća dva dana smo bili slobodni i provela sam ih u shoppingu i odmaranju pa bih sa Agrigentom završila priču.

Sicilija je stvarno prekrasan otok i žao mi je što nisam imala priliku posjetiti glavni grad Palermo i detaljnije istražiti Taorminu, no nije mi žao jer krajem svibnja putujem na Maltu i vjerujem da će i taj put biti vrijedan dijeljenja s vama.

Nadam se da sam vam na zanimljiv način prenijela svoje doživljaje. Da li bi i vi željeli posjetiti Siciliju? Postoji li nešto o Siciliji što vas zanima, a ja nisam spomenula?

Ovaj članak ima 12 komentara.

• Leica

Joj, kako lijepooo! :)
    Moram ti reci, da sam isprobala onaj tvoj prvi recept iz prvog posta o Siciliji i stvarno je fino ispalo… Nije da se hvalim ali recept je odlican, mljaaac! :ljubav:

• Baš mi je drago da si probala recept i da ti se sviđa! :weee: Volim jednostavnost i praktičnost i bit će još takvih recepata :wink:

• Vulkan mi je wow! I stvarno izgleda kao površina Marsa :)

• Vulkan je fascinantan. U podnožju se vide krovovi kuća koje je prekrila lava, a na sredini se nalazi i hotel za kojeg sumnjam da ima puno posjetitelja :-P

• IcyLips

Bas je lijepo! :D

• Anny

Prekrasnooooooo!!!!!!!!!

• MaRy

Voljela bih vidjeti Siciliju. Ako nešto volim,to su putovanja!

• Etna mi je oduvijek san! Nadam se da će ga ubrzo ispuniti!

• Minnie

prekrasno! Bila sam jednom u Italiji ali svakako bih je voljela malo više istražiti.. uskoro idem u Veneciju i baš se veselim :weee: :weee:

• Sicilija je stvarno zaniljiv otok i ako imate prilike, svakako ga posjetite. A ako posjetite neki drugi grad na Siciliji, obavezno napišite svoje dojmove.

• angelyne

odlicno!:) i ja sam bila prije 5 godina na istoj turi (isto propustila palermo:() i slozila bih se sa svime napisanim. ljudi su divni, hrana izvrsna, krajolik prekrasan i toliko povijesnih znamenitosti za vidjeti. agrigento me odusevio.

• Drago mi je da se slažeš sa svime napisanim. :-D Sicilija me se stvarno dojmila i definitivno bi je opet posjetila. :ljubav:

Ostavite komentar

:) :( ;) ;( :? :D :lol: :surprise: :P :ideja: :kul: :jakosretan: :sneaky: :verysneaky: :ozbiljan: :ljut2: :rollover: :zbunj: :sramise: :usklicnik: :upitnik: :direction: more »

Molimo te da se prilikom komentiranja pridržavaš Internet bontona, da poštuješ tuđe mišljenje te da tvoje kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste (dozvoljen je unos web stranice u za to predviđeno polje). Svako kršenje pravila komentiranja rezultirat će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja. Kršenje pravila možeš prijaviti klikom na "Prijavi komentar". Hvala ti što svojim komentarima pridonosiš našoj zajednici :)